ناسا جدید ترین و باکیفیت ترین عکس های گرفته شده از پلوتون را منتشر کرد

اگر به خاطر داشته باشید چندی پیش برایتان از فضانورد جدید ناسا با نام هوریزون (Horizons) صحبت کردیم. این فضاپیما است در سفری بی بازگذشت به فضا تصاویر و داده های ارزشمندی را به زمین ارسال کند. ... ادامه خبر

اولین سفر انسان به پلوتون!

تا یکی دو ساعت آینده، کاوشگر نیو هورایزنز (افق های جدید) از نزدیکی پلوتو می گذرد، چیزی که هیچ کاوشگری موفق به انجام آن نشده است. متاسفانه کسی نمی تواند سوار این کاوشگر شود اما می توانیم در جشن این اتفاق با ناسا شریک باشیم. ... ادامه خبر

بعد از ماشین های الکتریکی اکنون نوبت هواپیماهای الکتریکی رسیده است!

به نظر می رسد پیش از اینکه زمین از ماشین های الکتریکی پر شوند، آسمان های از هواپیماهای الکتریکی پر خواهد شد. به گفته کمپانی Siemens این اولین رونمایی از موتور الکتریکی هواپیمایی در دنیاست ... ادامه خبر

ناسا برای اولین بار ویدئو 4K از فضا را در یوتیوب منتشر کرد

ناسا به تازگی و برای اولین بار بارگزاری ویدئوها با کیفیت بسیار بالا Ultra HD از فضا را آغاز کرده است. ناسا ویدئوهای 4K خود را با رزولیشن 3840 X 2160 در ریت 60 فریم در هر ثانیه در یوتیوب بار گزاری کرده است. ... ادامه خبر

ناسا کهکشان دوری را یافته که به اندازه 300 تریلیون خورشید نور دارد

آیا تا به حال با چشم بدون عینک به خورشید خیره شده اید؟ خیلی روشن است، مگه نه؟ حالا تصور کنید به چیزی نگه کنید که به اندازه 300 تریلیون خورشید روشنایی داشته باشد! ... ادامه خبر

آیا می دانستید کهکشان راه شیری بسیار موج دار است و بسیار بزرگتر از چیزی است که فکرش را می کنید

امروز در آی نیوز همراه شما هستیم با خبری داغ از کهکشان راه شیری ! طبق آخرین اخبار یافته های پژوهشگران فضانورد، برخلاف اینکه همیشه کهکشان راه شیری را در تصاویر به صورت یک صفحه تخت می بینیم ... ادامه خبر

آیا می دانستید سیاره مشتری آب لازم برای تشکیل یک اقیانوس بزرگ را داشته؟

احتمالا شما هم می دانید که سیاره مشتری، از ابتدا سیاره بی آب و علفی نبوده و در تاریخ خود روزهای آبی بسیاری را پشت سر گذاشته. ولی اگر بدانید مشتری در گذشته چقدر آب را در دل خود جای داده بوده است، بی شک شما هم شگفت زده خواهید شد! ... ادامه خبر